مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-25سياسي

اتابک: تلاش کارکنان و کارگران ایثارگر شهرداری دوگنبدان مصداق عبادت است


تلاش کارکنان ایثارگر شهرداری دوگنبدان در کنار جان فشانی کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا از همان ساعات اولیه اعلام شیوع این بیماری تابه امروز ستودنی و خدمت به مردم مصداق عبادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا اتابک در آیین تجلیل از نیروهای شهرداری دوگنبدان   با تبریک میلاد امام عدالت (ع)  اظهار  کرد: امام  علی (ع) مظهر شجاعت،خوبی در شهر هستیم همه آنان مرهون دستان پر مهر شما کارگران است.

وی نقش و جایگاه کارگران را فراموش نشدنی دانست و از زحمات پرسنل شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم تشکر کرد و افزود: کارگران شهرداری به خاطر نوع کار این مجموعه زمانی که باید در کنار خانواده و یا مشغول استراحت باشند به ویژه  در ایام تعطیلات که حجم کار چندین برابر است با حضور در بخش های مختلف فضای سبز،خدمات و دیگر مکان ها تلاش می کنند تا فضای بهتری را برای زندگی شهروندان ایجاد کنند.

 فرماندار گچساران با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در موضوعات مختلف از جمله مقابله با شیوع کووید 19، خاطرنشان کرد: تلاش کارکنان ایثارگر شهرداری در کنار جان فشانی کرونا از اولین ساعات اعلام شیوع این بیماری تابه امروز ستودنی و خدمت به مردم مصداق عبادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتابک: تلاش کارکنان و کارگران ایثارگر شهرداری دوگنبدان مصداق عبادت است

اتابک: تلاش کارکنان و کارگران ایثارگر شهرداری دوگنبدان مصداق عبادت است