مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-25سياسي

پایگاه انتقال خون کرمان امروز و فردا فعال است


مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: به دلیل کمبود ذخایر خون، امروز پنج شنبه مصادف با ولادت حضرت علی(علیه السلام) و جمعه هشتتم اسفندماه، پایگاه مرکزی انتقال خون واقع در بلوار 22 بهمن کرمان جنب شرکت گاز از ساعت 8 صبح تا 14 فعال و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: به دلیل کمبود ذخایر خون، امروز پنج شنبه مصادف با ولادت حضرت علی(علیه السلام) و جمعه هشتتم اسفندماه، پایگاه مرکزی انتقال خون واقع در بلوار 22 بهمن کرمان جنب شرکت گاز از ساعت 8 صبح تا 14 فعال و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

دکتر روح الله میرزایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل کاهش مراجعه به پایگاه های انتقال خون، با کمبود ذخایر خون در استان کرمان مواجه هستیم.

وی افزود: به دلیل کمبود ذخایر خون، امروز پنج شنبه مصادف با ولادت حضرت علی(علیه السلام) و جمعه هشتتم اسفندماه، پایگاه مرکزی انتقال خون واقع در بلوار 22 بهمن کرمان جنب شرکت گاز از ساعت 8 صبح تا 14 فعال و آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

میرزایی با اشاره به اینکه در همه گروه های خونی به خصوص گروه خونی O با کمبود ذخایر مواجه هستیم، تصریح کرد: چنانچه مردم که همیشه به کمک نیازمندان به خون آمده اند، به فکر نیازمندان باشند و اهدای خون را جزو کارهای ضروری و مهم دانسته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه انتقال خون کرمان امروز و فردا فعال است

پایگاه انتقال خون کرمان امروز و فردا فعال است