مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-25سياسي

از تضعیف دستگاه های اجرایی خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنید


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها خواست تا از تضعیف دستگاه های اجرایی استان که در حال خدمات رسانی به مردم زلزله زده هستند خودداری کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها خواست تا از تضعیف دستگاه های اجرایی استان که در حال خدمات رسانی به مردم زلزله زده هستند خودداری کنند.

سردار حمید خرم دل در جمع خبرنگاران در شهر زلزله زده سی سخت افزود: در چنین شرایط بحرانی اصحاب رسانه در اخبار و تحلیل ها سعی کنند به تضعیف نهاد یا دستگاه اجرای خدمات رسان در شهر سی سخت نپردازند، چرا که تضعیف هر نهادی یا سازمانی در این شرایط باعث از دست رفتن روحیه جهادی تیم های خدمت رسان می شود.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی، سپاه بسیج و همه دستگاه های اجرایی استان در زلزله سی سخت پای کار بوده و هستند تصریح کرد: نباید خدمات فرد و دستگاهی تضعیف شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ما در سپاه در هر حالی باید کنار مردم باشیم و وظیفه شرعی و قانونی ماست.

سردار خرم دل در پاسخ به سوالی درباره غفلت از روستاهای زلزله زده شهرستان دنا نیز تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص شهر سی سخت توجه ها و کمک ها متمرکز شده اند اما خدمات به روستاهایی که خسارت دیده اند نیز می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تضعیف دستگاه های اجرایی خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنید

از تضعیف دستگاه های اجرایی خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد خودداری کنید