مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-25پزشكي

کرونای انگلیسی در کمین است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به احتمال گسترش کرونای انگلیسی در استان با توجه به بافتن دو مورد، گفت: شهروندان لطفا دورهمی نروید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آبتین حیدرزاده در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 63 بیمار جدید کرونایی در گیلان شناسایی و در مراکز درمانی استان بستری شدند، اظهار کرد: در مجموع 310 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه 60 نفر از این بیماران در شرایط و وضعیت بد قرار داشته و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، تأکید کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و ورود مسافران به استان گیلان و حضور در اماکن دربسته احتمال انتقال و شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه از شهروندان خواست تا دستور العمل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند، افزود: شهروندان از حضور در دورهمی ها و مراسم عزا و عروسی جدا باید خودداری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه با توجه به شرایط استان گیلان مسافرت به استان درست نیست، ادامه داد: شهروندان باید از برگزاری دورهمی و دید و بازدید به مناسبت روز پدر جدا خودداری کنند.

حیدرزاده با اشاره به آسیب پذیر بودن سالمندان، تاکید کرد: شهروندان باید دقت کنند که در این روزها به دیدن سالمندان نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی در کمین است

کرونای انگلیسی در کمین است