مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:302021-02-25بين الملل

مقداد: سیاسی شدن کار سازمان منع سلاح های شیمیایی اعتبار و آینده آن را تهدید می کند


برخی کشورها از کنفرانس خلع سلاح برای تسویه حساب در برابر کشورهایی که با مواضع و سیاست های خصمانه آن مخالف هستند، استفاده می کنند.

- فیصل مقداد اظهار کرد: برخی کشورها از کنفرانس خلع سلاح برای تسویه حساب در برابر کشورهایی که با مواضع و سیاست های خصمانه آن مخالف هستند، استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: در سال های اخیر این کشورها نه تنها مانع بازگشت کنفرانس به ایفای نقش واقعی خود شده اند، بلکه در جهت تضعیف اعتبار و نقش سازوکارهای ایجاد شده بر اساس توافقات مذاکره شده در کنفرانس، تلاش کرده اند.

مقداد در بیانیه ویدئویی در جلسه کنفرانس خلع سلاح اشاره کرد که سیاسی شدن کار سازمان منع سلاح های شیمیایی اعتبار و آینده آن را تهدید می کند.

وزیر خارجه سوریه توضیح داد: پس از فشارهای غرب و تحمیل یک تصمیم غیرقانونی برای ایجاد چیزی موسوم به تیم تحقیق و تعیین مسؤولیت در نقض مفاد کنوانسیون سلاح های شیمیایی، ایالات متحده و فرانسه به دنبال ترویج پیش نویس قطعنامه های جدید با هدف ایجاد بهانه هایی برای ارتکاب اقدامات تجاوزکارانه بیشتر علیه سوریه و تشویق گروه های تروریستی برای انجام حملات شیمیایی جدید ساختگی در خدمت سیاست های تهاجمی آمریکا و اسراییل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقداد: سیاسی شدن کار سازمان منع سلاح های شیمیایی اعتبار و آینده آن را تهدید می کند

مقداد: سیاسی شدن کار سازمان منع سلاح های شیمیایی اعتبار و آینده آن را تهدید می کند