مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 04:052021-02-25اقتصادي

توزیع 1000 بسته مومنانه رضوی طی نوروز 1400 در بابل


مسؤول جدید کانون خدمت رضوی بابل گفت: در اجرای طرح خدمت مومنانه، تعداد یک هزار سبد غذایی به ارزش حدود 400 میلیون تومان در ایام عید نوروز بین نیازمندان زیر پوشش توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمود جعفرزاده در جلسه ارکان کانون خدمت رضوی  در دفتر آستانه امام زاده قاسم(ع)، با قدردانی از تلاش های مسؤولان ارکان، بر تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن میلاد مولا امیرالمومنین (ع) تاکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد مولا امیرالمومنان علی(ع) افزود: از برنامه های این مراسم تجلیل از پدر شهیدان مدافع حرم شهید رجایی فر و شهید سیدرضا طاهر با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

مسؤول جدید کانون خدمت رضوی بابل با بیان اینکه تعدادی بسته های حمایتی برای ایتام شناسایی شده بابل در نظر گرفتیم که  در شب میلاد مولا به نیابت از امام مهربانی ها اهدا شد، افزود: با پیگیری ازطریق معاونت کانون های خدمت رضوی مجمع خیرین رضوی بابل تشکیل شد که خادم یار مومن آبادی به عنوان رابط خیران رضوی به این کانون معرفی شد.

جعفرزاده تصریح کرد: به مناسبت 27رجب روز مبعث پیامبراکرم(ص) برنامه های متنوعی را ازجمله استقرار پزشک سلامت، مشاوره و ویزیت رایگان بیماران نیازمند در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 بسته مومنانه رضوی طی نوروز 1400 در بابل

توزیع 1000 بسته مومنانه رضوی طی نوروز 1400 در بابل