مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:552021-02-24سياسي

جزییات دیدار سفرای جدید بولیوی، رومانی، اسلواکی، غنا و سنگال با روحانی


روز چهارشنبه سفرای جدید بولیوی، رومانی، اسلواکی، غنا و سنگال استوارنامه های خود را تقدیم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور ایران روابط با بولیوی را بسیار صمیمانه و دوستانه خواند و گفت: همواره آماده توسعه همکاری در بخش های صنعتی و علمی با بولیوی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید بولیوی، با تاکید بر اهمیت توسعه و تعمیق روابط تهران لاپاز ، افزود: تبادل محصولات مورد نیاز دو کشور می تواند حوزه مختلف روابط دو کشور را توسعه دهد.

دکتر روحانی با آرزوی موفقیت برای سفیر جدید بولیوی در تهران ابراز امیدواری کرد که در دوره فعالیت وی شاهد تعمیق روابط دو کشور باشیم.

خانم "رومینا گواد الوپه" سفیر جدید بولیوی در تهران نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور کشورمان، گفت: ایران برای بولیوی یک شریک راهبردی است و ما همیشه از مواضع بحق ایران از جمله در موضوع هسته ای، در مجامع بین المللی حمایت کرده و خواهیم کرد.

خانم گواد الوپه با اشاره به اینکه برای دومین بار به عنوان سفیر کشورش در تهران ماموریت یافته است، افزود: توسعه و تعمیق روابط و تقویت پیوندهای دوستی بین دو کشور از اهداف اصلی من است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار سفرای جدید بولیوی، رومانی، اسلواکی، غنا و سنگال با روحانی

جزییات دیدار سفرای جدید بولیوی، رومانی، اسلواکی، غنا و سنگال با روحانی