مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:202021-02-24سياسي

شهادت یک مامور مدافع وطن در سیستان وبلوچستان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از شهادت یک مامور و مجروح شدن یکی دیگر از مدافعان امنیت در استان طی حوادث اخیر خبر داد.

- مهدی شمس آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شیعه و سنی همواره در استان سیستان وبلوچستان زندگی مسالمت آمیز داشته و میزان این وحدت و اخوت به حدی بوده که در بین این دو قوم ازدواج های متعدد و موفقی صورت گرفته اما این وحدت باعث عصبانیت عده ای فریب خورده و دشمن نظام شده است که به هر طریقی قصد دارند تا فضای آرام استان را ملتهب کنند.

وی افزود: این افراد تا امروز در تمامی نقشه های شومی که طرح ریزی کرده بودند شکست خورده اند که در آخرین مورد نیز با ایجاد ناامنی در مرز سراوان قصد خوش رقصی برای اربابان خود داشتند که برخی از جوانان نیز فریب آنها را خورده و با آنها همراهی کردند که در حال نیز از طریق پیام هایی که ارسال کرده اند ندامت و پشیمانی خود را صراحتاً بیان کرده اند.

به گفته شمس آبادی؛ در ابتدا این جوانان به واسطه جو ایجاد شده و صرفاً با هدف بیان مطالبات خود به سمت نیروهای مرزی رفتند اما برخی از معاندان که خود را در پوشش سوخت بر پنهان کرده بودند با سلاح های گرم خود اقدام به شلیک گلوله و تیراندازی کرده و اتفاقات دیگری را رقم زدند که خوشایند هیچکس نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک مامور مدافع وطن در سیستان وبلوچستان

شهادت یک مامور مدافع وطن در سیستان وبلوچستان