مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:202021-02-24سياسي

بیگانه بخواهد یا نخواهد، ایران همه منابع خدادادی را در اختیار دارد


آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز همه چیز دارد گفت: بیگانه بخواهد یا نخواهد، تحریم بکند یا نکند، - ایسنا/قم آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز همه چیز دارد گفت: بیگانه بخواهد یا نخواهد، تحریم بکند یا نکند، همه منابع را خداوند به این مردم داده است.

این مرجع تقلید شیعیان در ویژه برنامه صدای عدالت انسانی که به مناسبت ولادت امیرمؤمنان علی(ع) به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران پخش شد، ادامه داد: با سستی اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادیی کارساز نخواهد بود، نقطه اصلی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، ادراک این مطلب است که عزم استوار و اراده شکست ناپذیر داشته باشیم.

آیت الله جوادی آملی با تأکید بر براندازی نظام سلطه و بنای حکومت عادله عزم استوار و اراده شکست ناپذیر می خواهد، گفت: انسان باید در همه حال چه در جبهه جنگ، چه در اقتصاد مقاومتی و چه در مدیریت جهادی بنیان مرصوص باشد.

وی راز و رمز همه موفقیت ها رامرصوص(محکم) بودن دانست و اظهار داشت: قرآن کریم برای اداره یک مملکت عزم قطعی و اراده شکست ناپذیر را لازم می داند، خواه این عزم قطعی برای براندازی یک حکومت طغیانگر مانند فرعون و خواه در ساختن یک حکومت عادله باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگانه بخواهد یا نخواهد، ایران همه منابع خدادادی را در اختیار دارد

بیگانه بخواهد یا نخواهد، ایران همه منابع خدادادی را در اختیار دارد