مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 19:202021-02-24سياسي

مولوی عبدالحمید مردم را به آرامش فراخواند


با توجه به حادثه روز دوشنبه در منطقه ی مرزی سراوان،مولوی عبدالحمید امام جمعه ی اهل سنت زاهدان با صدور پیامی از مردم بالأخص جوانان درخواست کردند احساسات شان را کنترل کنند و پاسگاه ها و سایر اماکن عمومی را مورد تعرض قرار ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه ی اهل سنت زاهدان، متن پیام مولوی عبدالحمید به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم توصیه ی بنده به مردم عزیز استان بالأخص جوانان مؤمن این است که احساسات خودشان را کنترل کنند و از تعرض به اماکن عمومی مثل پاسگاه ها و ادارات پرهیز نمایند زیرا این اماکن متعلق به عموم مردم است.

استان ما یکی از امن ترین استان ها بوده و همه ی ما باید تلاش کنیم تا امنیت عمومی استان به خطر نیفتد، زیرا امنیت به نفع همه و ناامنی به ضرر عموم مردم است.

علما، معتمدین و جوانان عزیز ضمن توصیه ی دیگران به خویشتنداری و حفظ آرامش، مواظب باشند کسی از احساسات مردم سوءاستفاده نکند.

مسئولین نیز قضیه روز دوشنبه سراوان را به دقت و با حفظ بی طرفی منصفانه بررسی و رسیدگی کنند، همچنین در اظهارنظرهایشان تمام جوانب را درنظر بگیرند تا باعث جریحه دار شدن احساسات مردم رنج کشیده نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولوی عبدالحمید مردم را به آرامش فراخواند

مولوی عبدالحمید مردم را به آرامش فراخواند