مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:552021-02-24سياسي

قم از ناامن ترین استان ها برای سوداگران مرگ


رییس کل دادگستری استان قم بااشاره به اجرای طرح نا امن سازی محل های خرید و فروش مواد مخدر گفت: موفقیت این طرح نشان داد که استان قم از ناامن ترین استانها برای سوداگران مرگ در سطح کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قم حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری از اجرای طرح ناامن سازی محل های خرید و فروش مواد مخدر در قم خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم، طرح ناامن سازی و پاکسازی محل های آلوده به مواد مخدر با بهره مندی از ظرفیت ضابطان قضایی و نظارت و حضور تأثیرگذار قضات، تبیین و عملیاتی شد.

رییس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در اجرای این طرح برای متخلفان، پرونده قضایی تشکیل شده و برخورد قاطع صورت گرفته است گفت: موفقیت این طرح نشان داد که استان قم از ناامن ترین استان ها برای سوداگران مرگ در سطح کشور است.

وی تأکید کرد: با عملیاتی شدن طرح پیشگیری های وضعی در حوزه مواد مخدر، علاوه بر جمع آوری معتادان متجاهر، هدف اصلی طرح انهدام باندهای سازمان یافته و خرده فروشان در سطح استان بود که این امر به عنوان یک نمونه موفق از سیستم مدیریت راهبردی در امر مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور است.

رییس کل دادگستری استان قم اعلام نمود در کنار پیشگیری های وضعی و به کارگیری تجهیزات پیشرفته پلیسی و اطلاعاتی، استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم از ناامن ترین استان ها برای سوداگران مرگ

قم از ناامن ترین استان ها برای سوداگران مرگ