مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:252021-02-24اقتصادي

بی نیازی از واردات ورق فولادی در گیر و دار اخذ مجوز و حل بروکراسی های اداری


مدیرکل صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پروژه نورد گرم 2 فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در این زمینه تنها نیازمند حمایت های دولتی برای اخذ مجوزها و حل بروکراسی های اداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولادمبارکه، سیف اله امیری در حاشیه یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با اشاره به پروژه نورد گرم 2 فولاد مبارکه و حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت از آن اظهار کرد: این پروژه تحول بزرگی در زمینه تأمین ورق موردنیاز کشور ایجاد می کند.

مدیرکل صنایع معدنی وزارت صمت افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در سفر به اصفهان از این پروژه بازدید داشت و اعتقاد بر این دار که پروژه نورد گرم 2 باید هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه از نظر مالی با مشکل همراه نیست و هر آنچه در این زمینه نیاز باشد خودش تأمین می کند، تنها نیازمند حمایت های دولتی برای اخذ مجوزها و حل بروکراسی های اداری است.

امیری تأکید کرد: در زمینه یاد شده وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام توان حمایت خواهد کرد و اگر با مشکلی همراه شدند در وزارت صمت پاسخگوی آن ها هستیم و وزارت صنعت، معدن و تجارت به طور کامل حامی اجرای این پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نیازی از واردات ورق فولادی در گیر و دار اخذ مجوز و حل بروکراسی های اداری

بی نیازی از واردات ورق فولادی در گیر و دار اخذ مجوز و حل بروکراسی های اداری