مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-24اقتصادي

روایت فارس از ساخت تب سنج تا رقابت با اروپایی ها در تولید تونل آنتی باکتریال


مدیران این شرکت ها جوانند و جویای نام، از تلاش ها برای رسیدن به ایران قوی می گویند و کم مهری هایی گاه و بیگاه مسوولانی که جلوی پایشان سنگ اندازی می کنند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک پارک علم و فناوری استان مرکزی از شهریور ماه سال 1381 و بر اساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی، فعالیت اجرایی خود را آغاز کرد.

پارک علم و فناوری با فراهم کردن زیرساخت ها و خدمات، پشتیبانی لازم برای ایجاد و توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان را به خوبی فراهم کرده و بستر مورد نیاز برای انتقال و توسعه فناوری، جذب سرمایه گذاری و ورود به بازارهای داخلی و خارجی را ایجاد کرده است.

این پارک از سال 1397 با بازنگری در سیاست های کلان و برنامه های راهبردی خود و با توجه به نیاز و پتانسیل های استان، ضمن تلاش در راستای تکمیل زیرساخت های عمرانی سایت جامع پارک در شهر اراک، توسعه کمی و کیفی مراکز رشد و افزایش حوزه های کاری مورد پذیرش و حمایت را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر در 3 مرکز رشد فناوری های جامع، کشاورزی و منابع طبیعی و مرکز رشد اقماری شهرستان محلات و همچنین 4 دفتر مرکز رشد مستقر در دانشگاه ها، حمایت از گروه ها و شرکت های فناور و دانش بنیان را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فارس از ساخت تب سنج تا رقابت با اروپایی ها در تولید تونل آنتی باکتریال

روایت فارس از ساخت تب سنج تا رقابت با اروپایی ها در تولید تونل آنتی باکتریال