مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:302021-02-24سياسي

موضع گیری دادگاه قانون اساسی کویت درباره سلامت انتخابات پارلمانی


دادگاه قانون اساسی کویت امروز(چهارشنبه) همه اعتراض های ارائه شده در خصوص سلامت انتخابات مجلس امت این کشور را که اخیرا برگزار شد، رد کرد.

- دادگاه قانون اساسی کویت امروز(چهارشنبه) همه اعتراض های ارائه شده در خصوص سلامت انتخابات مجلس امت این کشور را که اخیرا برگزار شد، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، دادگاه قانون اساسی کویت امروز(چهارشنبه) همه اعتراض های ارائه شده در خصوص سلامت انتخابات مجلس امت این کشور را که اخیرا برگزار شد، رد کرد.

دادگاه قانون اساسی در این خصوص، به سه اعتراض ارائه شده که در آنها خواستار ابطال نتایج انتخابات مجلس امت کویت شده بودند، رسیدگی کرده بود.

براساس این گزارش، در یکی از اعتراض ها درباره نقض اصل برابری بین حوزه های انتخاباتی از حیث تعداد رای دهندگان سخن به میان آمده بود.

در شانزدهمین دور از انتخابات پارلمانی کویت که در آذرماه سال جاری برگزار شد، 326 نفر برای 50 کرسی پارلمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر اساس آمار رسمی و نهایی اعلام شده از سوی کمیته برگزاری انتخابات بیش از 60 درصد از ترکیب پارلمان در جریان این دور از انتخابات دستخوش تغییر شد.

بدین ترتیب، تنها 19 نفر از نمایندگان پیشین به پارلمان ابقاء شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری دادگاه قانون اساسی کویت درباره سلامت انتخابات پارلمانی

موضع گیری دادگاه قانون اساسی کویت درباره سلامت انتخابات پارلمانی