مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-24ورزشي

ماجرای واگذاری یک تیم ریشه دار تهرانی پس از 14 سال!


کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان در واکنش به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون، توضیحاتی در خصوص انتقال تیم پاس از تهران به همدان ارائه داد.

- جی پلاس ، اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال و اشاره او به انتقال تیم پاس از تهران به همدان در سال 86، کاظم اولیایی مدیرعامل وقت باشگاه پاس همدان را به واکنش واداشت و او توضیحاتی پیرامون چگونگی واگذاری این باشگاه قدیمی ارائه داد: مهر نوشت؛ *پس از گذشت چند سال از حرفه ای شدن لیگ فوتبال، باشگاه های نظامی و انتظامی فعالیت های خود را در فوتبال حرفه ای با تقویت مالی و امکاناتی گسترش می دادند و مبالغ قابل توجه و بالایی از محل نیروهای مسلح برای بازیکنان طراز اول و حتی مربیان خارجی چون مصطفی دنیزلی هزینه می کردند.

*بعد از بررسی موضوعات و ریشه یابی مسائل تصمیمی به درستی اتخاذ شد که اعتبارات سازمان های نظامی و انتظامی تنها مربوط به امور تعیین شده و حراست و حفاظت از جان و مال مردم و امنیت کشور است.

امکان هزینه برای فوتبال حرفه ای از طریق این اعتبارات میسر نیست و ضمناً در برنامه های 5 ساله توسعه ممنوعیت پرداخت هزینه از منابع دولتی تصویب شده بود.

*بر اساس دستور صریح فرمانده کل قوا تمام نیروهای مسلح اعم از نظامی و انتظامی از فوتبال حرفه ای خارج شوند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واگذاری یک تیم ریشه دار تهرانی پس از 14 سال!

ماجرای واگذاری یک تیم ریشه دار تهرانی پس از 14 سال!