مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-24اقتصادي

170 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از تحویل 170و احد مسکونی به مددجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: تأمین مسکن و زیرساخت های لازم برای مددجویان و توان خواهان بهزیستی در دستور کار است.

- علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه در 9 ماهه سال جاری 170 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان سمنان تحویل داده شده است، ابراز داشت: ساخت مسکن از سال 86 آغاز و تا دهه فجر سال جاری ادامه داشته که طی این بازه زمانی دو هزار و 89 واحد مسکونی به مددجویان واگذارشده است.

وی بابیان اینکه تأمین مسکن و زیرساخت های لازم برای مددجویان و توان خواهان بهزیستی در دستور کار قرار دارد، افزود: در این راستا مقرر شد که 340 واحد مددجویی دیگر در سطح استان سمنان ساخته و به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تحویل داده شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه مشارکت خیران در امر مسکن منجر به تحویل 176 واحد مسکن طی سال گذشته شده است، ابراز داشت: درواقع هدف از ساخت مسکن برای مددجویان کاهش آلام جامعه هدف است که مشارکت خیران می تواند این بخش را تسریع بخشند.

ایزد پور بابیان اینکه 12 هزار معلول تحت حمایت این سازمان در استان سمنان هستند، در ادامه تصریح کرد: حمایت از یک هزار و 500 زن سرپرست خانوار، ارائه خدمات از صفر تا سالمندی، گسترش خدمات اورژانس اجتماعی و افزایش سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد

170 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد