مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-24اقتصادي

کسب رتبه 14 جهانی کردستان در حوزه تعاونی


رییس مرکز نوآوری و توسعه تعاون کردستان گفت: تعاونی های استان کردستان در جهان در بین کشورهایی که در زمینه تعاونی فعالیت دارند، رتبه 14 را به خود اختصاص داده اند.

- ایسنا/کردستان رییس مرکز نوآوری و توسعه تعاون کردستان گفت: تعاونی های استان کردستان در جهان در بین کشورهایی که در زمینه تعاونی فعالیت دارند، رتبه 14 را به خود اختصاص داده اند.

حامد صالح پور امروز (6اسفند) در وبینار کرسی تعاون و کارآفرینی که با مشارکت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: خلاقیت به معنای توانایی تلفیق ایده ها به شیوه ای منحصر به فرد است و نوآوری فرآیند به کارگیری یک ایده خلاق و تبدیل آن به محصول، خدمت و یا یک چیز مفید است.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینی به معنی کار تازه ای است که توسط فرد یا گروه در یک زمان به اجرا گذاشته شود؛ عنوان کرد: در بسیاری از مباحث علمی، معیار برای نوآوری و کارآفرینی حد مفید بودن نوآوری است؛ لذا اگر این تفکر نو دیرتر از نقطه زمانی مناسب که به فکر ما خطور می کند به اجرا درآید دیگر نمی توان آن را ایده ای نو دانست پس می توان گفت که حد معیار نوآوری به معنای ارائه ایده مناسب در زمان مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه 14 جهانی کردستان در حوزه تعاونی

کسب رتبه 14 جهانی کردستان در حوزه تعاونی