مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-24اقتصادي

برگزاری پویش مردمی یک نهال، یک زندگی


انجمن اهدای عضو ایرانیان با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره اهدا کنندگان عضو و تقدیر از خانواده های آنان پویش مردمی کاشت نهال را برگزار می کند.

- انجمن اهدای عضو ایرانیان با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره اهدا کنندگان عضو و تقدیر از خانواده های آنان پویش مردمی کاشت نهال را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پویش یک نهال، یک زندگی با اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی و رسانه های تصویری مجازی در روز 15 اسفند - همزمان با روز درختکاری - برگزار خواهد شد.

هر هموطن می تواند به یاد این عزیزان جانبخش، نهالی بکارد و ویدئویی کوتاه از این حرکت به همراه بیان احساس خود در قالب جمله ای خطاب به خانواده هایی که با این تصمیم بزرگ ، به 1 تا 8 بیمار نیازمند، حیاتی دوباره بخشیدند، برای انجمن ارسال کند.

آثار برگزیده از رسانه ملی و رسانه های مجازی پخش خواهد شد.

سالانه در ایران 5000 تا 8000 مورد مرگ مغزی رخ می دهد که مطابق نرخ جهانی نیمی از این موارد (حدود 3000 نفر) قادر به اهدای عضو هستند.

با این حال متاسفانه میزان اهدای عضو سالیانه در کشور تنها یک سوم میزان مورد انتظار است این در حالیست که روزانه بین هفت تا 10 نفر از بیماران نیازمند به پیوند عضو، به علت نرسیدن به موقع عضو مناسب پیوندی جان خود را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش مردمی یک نهال، یک زندگی

برگزاری پویش مردمی یک نهال، یک زندگی