مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-24سياسي

تلاش برای تعیین تکلیف 120 شهید مفقودالاثر سمنان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از تلاش برای تعیین تکلیف نهایی 120 شهید مفقودالاثر استان سمنان در دوران دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی و هیأت امنای استانی دفاع مقدس در استانداری سمنان اظهار کرد: این روزها، روزهای سخت عملیات خیبر در سال های دفاع مقدس است.

او با بیان اینکه استان سمنان در عملیات خیبر 64 شهید تقدیم اسلام کرده است، افزود: خیبر، عملیاتی بود که فرمان امام خمینی (ره) در آن اجرا شد؛ ایشان فرمودند جزایر باید حفظ شوند ، که با این پیام امام رزمندگان عاشورایی جنگیدند و عاشورایی مقاومت کردند و جزایر مجنون حفظ شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: سه ماه پایانی سال، سالروز 10 عملیات باعظمت دوران دفاع مقدس است که 773 فرزند برومند این استان تقدیم انقلاب و اسلام شد.

سلامی افزود: پرداختن به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس، توجه ویژه داشتن به این ایام الله و انس به آن به قلوب ما آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: 40 سالگی دفاع مقدس یک مقطع مهم تاریخی محسوب می شود و بنا داریم تلاش ها و مجاهدت های استان سمنان در چهلمین سال دفاع مقدس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تعیین تکلیف 120 شهید مفقودالاثر سمنان

تلاش برای تعیین تکلیف 120 شهید مفقودالاثر سمنان