مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:002021-02-24اقتصادي

99 درصد واحدهای مسکن مهر تکمیل شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تکمیل 99 درصدی واحدهای مسکن مهر گفت: از سال 92 تاکنون حدود 900 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نعمت الله ترکی ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی پروژه یک هزار و 64 واحدی طرح اقدام ملی مسکن تعاونی کارکنان شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های این استان، انتظار است که کرمانشاه به عنوان استان پیشرو در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه توسعه منطقه ای در سطح ملی نقش مؤثری ایفا کند.

وی با اشاره به 2 مأموریت اصلی وزارت راه و شهرسازی در سطح کلان ملی افزود: یکی از وظایف اصلی این وزارتخانه در بخش حمل و نقل شامل هماهنگی، پیگیری و رصد مشکلات بخش های حمل و نقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی در سطح کلان ملی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به خدمات اثرگذار این دولت در بخش های مختلف حمل و نقل تصریح: اقدامات خوبی در این بخش ها انجام شده به طوری که هم اکنون بخش های جاده ای، ریلی، هوایی و حتی دریایی در تمامی استان های کشور فعال است.

ترکی با تاکید بر اینکه ساخت آزادراه، بزرگراه و راه های روستایی و فرعی به عنوان زیربنا و زیرساخت توسعه کشور است، گفت: در دهه مبارک فجر امسال یک صد و 5 پروژه در این حوزه ها افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد واحدهای مسکن مهر تکمیل شده است

99 درصد واحدهای مسکن مهر تکمیل شده است