مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-24اجتماعي

نوسازی 1000 دستگاه اتوبوس ناوگان مسافری در سال آینده


مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهاری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با توجه به ظرفیت کشور سعی می کنیم در سال آینده 1000 دستگاه اتوبوس نوسازی شود و مسلما تعداد مناسبی در اختیار استان کرمان قرار می گیرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهاری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: با توجه به ظرفیت کشور سعی می کنیم در سال آینده 1000 دستگاه اتوبوس نوسازی شود و مسلما تعداد مناسبی در اختیار استان کرمان قرار می گیرد.

داریوش باقرجوان ظهر امروز ششم اسفندماه در حاشیه به بیست و هشتمین کمیته راهبری حمل و نقل جادهای(حمل و نقل مسافر) کشور در کرمان در جمع خبرنگاران درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر اظهار کرد: نوسازی ناوگان مسافری در دستور کار سازمان راهداری بوده و انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر میانگین سن ناوگان در اتوبوس حدود 11 سال، مینی بوس 21 سال و سواری کرایه 11 سال است.

باقرجوان تصریح کرد: امسال قرارداد خوبی با ایران خودرو برای نوسازی ناوگان داشتیم و استان کرمان نیز تعدادی داشته و برای سال آینده برنامه ریزی دقیقی برای نوسازی اتوبوس، مینی بوس و ون در دستور کار است.

وی بیان کرد: مسلما تقاضا برای استفاده از ناوگان مسافری عمومی در حال افزایش است و سرمایه گذاری بخش خصوصی به خوبی در مناسبت ها به این حوزه کمک می کند و سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 1000 دستگاه اتوبوس ناوگان مسافری در سال آینده

نوسازی 1000 دستگاه اتوبوس ناوگان مسافری در سال آینده