مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-24حوادث

7 پایگاه جدید هلال احمر کلنگ زنی می شود/ تا خرداد 318 خانه هلال خواهیم داشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از کلنگ زنی هفت پایگاه جدید هلال احمر در استان در بهار 1400 خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از کلنگ زنی هفت پایگاه جدید هلال احمر در استان در بهار 1400 خبر داد.

فرزین معتمدی در نشستی خبری که امروز(6 اسفند) برگزار شد، از تقویت بنیه لجستیکی جمعیت هلال احمر استان طی یکسال اخیر خبرداد و اظهار کرد: پس از زلزله بزرگ سال 1396 و وقوع بحران سیل در اوایل سال 1398، زیرساخت های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آسیب زیادی دید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: وقوع هفت هزار پس لرزه ای که طی این مدت داشتیم و بازدیدهایی که تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر بصورت مداوم از مناطق زلزله زده داشتند، باعث شده بود که در بخش تجهیزات لجستیکی دچار مشکل شویم که باید برای بروز رسانی آنها اقدام می شد.

وی افزود: در این راستا امسال علیرغم اینکه با کمبود منابع و محدودیت های مالی که در کشور روبرو بودیم، اما توانستیم اعتباراتی را برای بروزرسانی تجهیزات و امکانات امداد و نجات خود بگیریم و به نسبت گذشته رشدی چندبرابری را در بحث نوسازی تجهیزات داشته باشیم.

معتمدی ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه در زلزله سال 1396 تکنولوژی های جدید و دستگاه های زنده یاب را در اختیار نداشتیم، برای همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پایگاه جدید هلال احمر کلنگ زنی می شود/ تا خرداد 318 خانه هلال خواهیم داشت

7 پایگاه جدید هلال احمر کلنگ زنی می شود/ تا خرداد 318 خانه هلال خواهیم داشت