مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-24اقتصادي

امکان پایش ایستگاه های گازی از راه دور در کشور فراهم شد


سامانه مانیتورینگ ایستگاه های گازی یکی از شرکت های دانش بنیان علاوه بر ایجاد زمینه ای برای پایش جریان گاز، امکان مدیریت این ایستگاه ها از راه دور را فراهم کرده است.

- سامانه مانیتورینگ ایستگاه های گازی یکی از شرکت های دانش بنیان علاوه بر ایجاد زمینه ای برای پایش جریان گاز، امکان مدیریت این ایستگاه ها از راه دور را فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بابایی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، با بیان اینکه این شرکت کنسرسیومی از سه شرکت فنی و مهندسی است، گفت: سامانه مانیتورینگ ایستگاه های گازی از دستاوردهای این شرکت است که با هدف پایش آنلاین اطلاعات ایستگاه های تقلیل فشار و کنترل میزان استفاده از این سوخت به ویژه در فصول سرد سال و زمان افزایش مصرف ، پیشگیری از بحران های احتمالی و همچنین پایش استمرار جریان گاز طراحی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از سامانه مانیتورینگ ایستگاه های تقلیل فشار گاز از راه دور، علاوه بر افزایش دقت و نظارت در اندازه گیری گاز طبیعی، مدیریتی دقیق تر بر نحوه توزیع و مصرف گاز طبیعی صورت می گیرد.

بر اساس اعلام این شرکت، بابایی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها در هزینه های ناشی از اندازه گیری نادرست گاز طبیعی و نیروی انسانی صرفه جویی می شود، ادامه داد: ایستگاه های کرمان، خراسان شمالی، آذربایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پایش ایستگاه های گازی از راه دور در کشور فراهم شد

امکان پایش ایستگاه های گازی از راه دور در کشور فراهم شد