مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-24حوادث

سنندج/ پلمب 8 خانه مسافر در بانه


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه گفت: با دستور دادستانی هشت خانه مسافر متخلف با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی پلمب شد.

سعدالله رحیمی خواه روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تشدید بازرسی ها و نظارت بر اماکن عمومی اظهار داشت: در چند هفته گذشته در بازدیدهای میدان گشت های بازرسی شهرستان بانه 48 واحد استیجاری متخلف در بانه شناسایی و توسط اداره نظارت براماکن عمومی ناجا اخطاریه برای آنها صادر شد.

وی افزود: مالکین 20 واحد استیجاری با تعهد محضری واحد استیجاری خود را به صورت دائمی اجاره دادند و پرونده سایر واحدهای شناسایی شده نیز در حال بررسی است و روند شناسایی و پلمب واحدهای استیجاری متخلف همچنان با جدیت ادامه دارد و با متخلفین براساس قانون برخورد می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و اسکان مسافر در واحدهای استیجاری موارد را به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه اطلاع دهند.

در بانه یک هزار و800 تخت برای اسکان شبانه مسافرین در هشت هتل، هتل آپارتمان و پنج مهمانپذیر وجود دارد؛ این شهرستان مرزی با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج/ پلمب 8 خانه مسافر در بانه

سنندج/ پلمب 8 خانه مسافر در بانه