مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-24بين الملل

تغییرات آب و هوایی تهدیدی برای امنیت جهان


نخست وزیر انگلیس به رهبران جهان هشدار داد که تغییرات آب و هوایی تهدیدی برای امنیت همه کشورها است و از نفی کنندگان این تهدید که آن را متناسب با دیپلماسی بین المللی و سیاست بین المللی نمی دانند انتقاد کرد.

- نخست وزیر انگلیس به رهبران جهان هشدار داد که تغییرات آب و هوایی تهدیدی برای امنیت همه کشورها است و از نفی کنندگان این تهدید که آن را متناسب با دیپلماسی بین المللی و سیاست بین المللی نمی دانند انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به آواره شدن 16 میلیون نفر در هر سال از بابت بلایایی مربوط به آب و هوا که تعدادی طعمه آسانی برای افراطگران خشونت طلب می شوند، کشاورزانی که به خاطر خشکسالی یک برداشت دیگر گندم را از دست داده و رو به کشت خشخاش می آورند و دخترانی که مجبور به کنار گذاشتن مدرسه در جستجو برای آب شده و طعمه قاچاقچیان انسان می شوند، اشاره کرد.

او همچنین به تاثیرات تغییر سطح دریاها و آتش سوزی ها اشاره کرد.

او خطاب به رهبران حاضر در یک نشست سطح عالی شورای امنیت در خصوص خطرات مرتبط با آب وهوا برای صلح و امنیت بین الملل گفت: چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، مساله نه بر سر رخ دادن یا ندادن بلکه بر سر زمان احتمالی دست و پنجه نرم کردن کشور و مردم شما با این تاثیرات امنیتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات آب و هوایی تهدیدی برای امنیت جهان

تغییرات آب و هوایی تهدیدی برای امنیت جهان