مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-24سياسي

قرآن به درستی در جامعه عرضه نشده/لزوم اجرای130 تفسیر قرآن در زمینه های گوناگون


مدیر ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که اقامه نماز با معرفت دوای بسیاری از دردهای فرهنگی، اجتماعی است، گفت: قرآن به درستی در جامعه و بین مردم عرضه نشده و این از جمله جدی ترین دغدغه در حوزه ترویج فرهنگ نماز و ارزش های دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت السلام محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در ششمین اجلاسیه نماز استان یزد که با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار شد، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ نماز برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت، اظهار کرد: نهادینه سازی فرهنگ نماز وظیفه ای همگانی و آحاد مردم باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنند.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی مردم دارالعباده یزد، افزود: تلاش برای رفع کمبودهای موجود در حوزه نمازخانه ها و همچنین مساعدت برای تجهیز این مهم باید در اولویت اجرایی مسئولان و مردم یزد قرار گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز کشور  برنامه ریزی برای نهادینه سازی فرهنگ نماز را ضروری دانست و بیان کرد: متأسفانه توجه به قرآن کم شده و این چالش باید توسط روحانیون و حوزه های علمیه و در کشور ضروری است، تصریح کرد: قرآن به درستی در جامعه و بین مردم عرضه نشده و این از جمله جدی ترین دغدغه در حوزه ترویج فرهنگ نماز و ارزش های دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن به درستی در جامعه عرضه نشده/لزوم اجرای130 تفسیر قرآن در زمینه های گوناگون

قرآن به درستی در جامعه عرضه نشده/لزوم اجرای130 تفسیر قرآن در زمینه های گوناگون