مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-24فناوري

79 درصد مدارس روستایی زنجان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: هم اکنون 100 درصد مدارس شهری و 79 درصد مدارس روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تعهدی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برقراری ارتباط اینترنت در روستاها داشته روستاهای بالای 20 خانوار است که در این بین استان زنجان دارای 712 روستای 20 خانوار است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در احصای صورت گرفته که در تابستان سال جاری انجام شد از بین 712 روستا، دو سوم آنها تحت پوشش اینترنت و ارتباط قرار داشتند و یک سوم مابقی فاقد ارتباط اینترنت بودند که به عبارتی 284 روستا در کل استان فاقد اینترنت بودند که به واسطه تلاش انجام شده  این مقدار از روستاهای فاقد ارتباط بسیار کم شده است.

وی ادامه داد:در این مدت توانستیم ارتباط 155 روستا را دایر کنیم و بیش از 20 هزار خانوار در روستاها از  اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

سرایی تصریح کرد: در برقراری ارتباط در 155 روستای استان مجموعه وزارت فراتر از برنامه در نظر گرفته شده طی سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهریور سال جاری عمل کرده و اتصال روستاها به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات را وظیفه انسانی خود دانسته و ما نیز همانند وزیر ارتباطات دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

79 درصد مدارس روستایی زنجان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

79 درصد مدارس روستایی زنجان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند