مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-24اجتماعي

دوره آموزش جامع سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)


انجمن علمی دانشجویی جنگلداری و اقتصاد جنگل دانشگاه تهران، دوره آموزش جامع سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی جنگلداری و اقتصاد جنگل دانشگاه تهران، دوره آموزش جامع سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) یک نرم افزار کاربردی است که به عنوان نرم افزار پایه در رشته مهندسی آب و محیط زیست برای ذخیره، نگهداری، مدیریت و تجزیه و تحلیل اطلاعات جغرافیایی می باشد و جهت کار همزمان با داده هایی که وابستگی مکانی (جغرافیایی) و توصیفی دارند، طراحی شده است.

حجم زیاد داده و کاربردهای روزافزون آنها در نظام های مختلف مرتب با زمین نظیر منابع طبیعی، محیط زیست، خاک و زمین شناسی و … از یک سو و ماهیت پویایی و تغییرپذیری آنها در بعضی از نظام ها از جمله منابع طبیعی و محیط زیست از سویی دیگر، ضرورت استفاده از ابزارهای کمکی الکترونیکی و روشهای نوین را مطرح ساخته اند.

تکامل بسیار سریع فن آوری تکنولوژی در بخش های سخت و نرم افزاری آن در دهه های اخیر ابتدا امکانات و تسهیلات فنی بسیار زیادی در رابطه با پردازش هندسی و گرافیکی داده های مرتبط با زمین و همچنین سازماندهی، مدیریت و بکارگیری اطلاعات موضوعی را به طور مجزا از فراهم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش جامع سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)

دوره آموزش جامع سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)