مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-24سياسي

راه اندازی تور های گردشگری برنامه آینده ایران و ونزوئلا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عصر روز گذشته در دیدار با علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا تصریح کرد: - وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا در دیداری که به امضای تفاهمنامه انجامید، بر راه اندازی تور های گردشگری میان دو کشور و ایجاد پرواز مستقیم تهران کاراکاس تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عصر روز گذشته در دیدار با علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا تصریح کرد: این سفر فرصت مغتنمی برای آشنایی با جاذبه های گردشگری، فرهنگی، طبیعی و تاریخی ایران است؛ از این رو در مدت سفر چهار روزه شما، برای سفر به دو استان کرمان و اصفهان و بازدید از جاذبه های گردشگری و تاریخی این دو استان تدارک دیده شده است.

علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا نیز در این دیدار گفت: بار دومی است که به ایران سفر می کنم، از نظر من ایران کشوری زیبا است و امید دارم که بتوانیم روابط گردشگری بین دو کشور را تقویت کنیم.

پادرون اضافه کرد: روابط ایران و نزوئلا به 70 سال قبل برمی گردد، اما اوج این روابط مربوط به حدود دو دهه قبل است و خوشبختانه در این مدت شاهد روابط بسیار نزدیک بین دو کشور ایران و ونزوئلا بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تور های گردشگری برنامه آینده ایران و ونزوئلا

راه اندازی تور های گردشگری برنامه آینده ایران و ونزوئلا