مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-24سياسي

آمریکا پس از خروج از برجام در انزوا قرار دارد


در حالی که تا پیش از این، اجماع جهانی علیه ایران در مورد ساخت سلاح هسته ای وجود داشت، با برجام شرایط تغییر کرد و حتی تبدیل به ابزاری برای ایران علیه آمریکا شده است؛ - زیرا این کشور پس از خروج از برجام در انزوا قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا افشار رییس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت و گو با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت وگو با بیان اینکه مردم بیشترین نقش را در مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دوران پس از انقلاب اسلامی داشتند، گفت: هوشمندی مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست تمام توطئه های دشمنان را خنثی کند.

وی با بیان اینکه توطئه های آمریکا در 42 سال گذشته توسط ایران بدل شدند و به ضرر آمریکا تمام شده است، اظهار کرد: تاب آوری و تحمل شرایط توسط مردم واقعاً جای تقدیر و سپاس دارد و در این راستا باید شرایطی را به وجود بیاوریم که اقتصاد کشور روی پای خود بایستد و مسائل و مشکلات را حل کنیم.

رییس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به نرمش قهرمانه و انعقاد معاهده برجام، بیان کرد: در حالی که تا پیش از این، اجماع جهانی علیه ایران در مورد ساخت سلاح هسته ای وجود داشت، با برجام شرایط تغییر کرد و حتی تبدیل به ابزاری برای ایران علیه آمریکا شده است؛ زیرا این کشور پس از خروج از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا پس از خروج از برجام در انزوا قرار دارد

آمریکا پس از خروج از برجام در انزوا قرار دارد