مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-24اقتصادي

515 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه 515 واحد تولیدی در این استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، گفت: تاکنون 72 درصد مصوبات کارگروه رونق تولید اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل صبح چهارشنبه در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه 515 واحد تولیدی این استان در بخش صنعت و کشاورزی تسهیلات رونق تولید 99 را دریافت کردند، اظهار داشت: 13 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها پرداخت شد.

وی بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید به ارزش 680 میلیارد ریال به 411 واحد تولیدی در بخش کشاورزی پرداخت شده است، افزود: 104 واحد صنعتی نیز تسهیلات رونق تولید به ارزش 13 هزار میلیارد ریال دریافت کردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه تاکنون مشکلات یک هزار و 203 واحد تولیدی در این کارگروه موردبررسی قرارگرفته است، تصریح کرد: در این مدت دو هزار و 588 مصوبه برای رفع موانع موجود در مسیر تولیدات این واحدها به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که از این میزان 72 درصد اجرایی شده است.

تشنه دل بابیان اینکه در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش 200 میلیارد ریال به پنج واحد صنعتی موافقت شد، خاطرنشان کرد: مشکلات بانکی و مالیاتی سه واحد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

515 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

515 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند