مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-24حوادث

کشف 40 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان از کشف حدود 40 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهر کرمانشاه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر توزیع گسترده مواد محترقه غیرمجاز توسط یک دستگاه وانت در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی صاحب این خودرو شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در شهرک دولت آباد کرمانشاه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام شده از وانت توقیفی، 40 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 500 میلیون ریال می رسید، کشف شد.

وی همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی و انتقال خودروی توقیفی به پارکینگ خبر داد.

جاویدان در پایان و با یادآوری قطع شدن انشگتان دست یک نوجوان 14 ساله در جوانرود به خاطر ساخت مواد منفجره دست ساز، از خانواده ها خواست با توجه به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال بیش تر از کودکان و نوجوانان خود در خصوص استفاده از مواد محترقه مراقبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه

کشف 40 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه