مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:102021-02-24سياسي

63 مدرسه طی سه سال آینده در زنجان ساخته می شود


با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل راه شهرسازی استان زنجان 63 مدرسه با 756 کلاس درس طی سه سال آینده در استان ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در حاشیه مراسم بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که به صورت همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفراس با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات کنونی این حوزه کمبود فضای آموزشی در شهرک های اقماری استان به ویژه شهر زنجان است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم به دغدغه هایی که پیرامون فضای آموزشی در استان وجود دارد، اشاره کنیم، نبود مدرسه در شهرک های اقماری استان است، گفت: این مشکل باید برای شهرک هایی که قرار است به وجود آید، ایجاد نشود.

حقیقی با یادآوری اینک در استان زنجان شاهد ایجاد شهرک های اقماری هستیم که فاقد فضای آموزشی است، افزود: توجه به انبوه سازی در ایجاد شهرک های اقماری باعث شده است تا دانش آموزان از داشتن فضای آموزشی محروم بوده و مسافت زیادی را برای رفتن به مدرسه طی کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه زنجان یکی از استان هایی است که در بحث طرح اقدام ملی تولید مسکن، متقاضیان قابل قبولی دارد، تصریح کرد: با این وجود اگر قرار باشد این طرح بدون توجه به ایجاد فضای آموزشی جلو برود، اجازه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 مدرسه طی سه سال آینده در زنجان ساخته می شود

63 مدرسه طی سه سال آینده در زنجان ساخته می شود