مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 20:452021-02-23اقتصادي

کروناهای جدید در کمین پیش فروش سفرهای نوروزی


در شرایطی که شرکت های ریلی و هوایی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی خود را آغاز کرده اند، مسئولان بهداشتی نسبت به جهش کرونای جهش یافته در انواع مختلف انگلیسی، - در شرایطی که شرکت های ریلی و هوایی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی خود را آغاز کرده اند، مسئولان بهداشتی نسبت به جهش کرونای جهش یافته در انواع مختلف انگلیسی، آفریقایی و اسلوواکی نگران هستند و خواهان تعیین تکلیف سریعتر سفرهای نوروزی هستند تا مردم متضرر نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای گذشته دو مسئول از وزارت راه و شهرسازی برنامه نوروزی زیرمجموعه خود را برای سفرهای مردم در این ایام اعلام کردند و به نظر می رسد به تدریج پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی آغاز شود.

یکشنبه گذشته سوم اسفند ماه، تورج دهقان زنگنه –- درباره انواع ویروس جهش یافته کرونا اظهار کرد: ویروس جهش یافته فنلاندی نداریم اما پیش تر ویروس اسلواکی قبل از آن ویروس موسوم به کالیفرنیا و قبل از آن انگلیسی و آفریقایی وجود داشته ولی تنها مورد جهش ویروس موسوم به انگلیسی در کشور مشاهده شده و شواهدی از وجود سایر جهش ها نداریم.

وی افزود: هنوز از ستاد ملی کرونا پروتکل روشن و شفافی در مورد بازار خرید و ترددهای نزدیک به ایام نوروز اعلام نشده، بی تردید اگر قرار است محدودیت هایی اعمال شود با توجه به این که پیش فروش ها در حوزه سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروناهای جدید در کمین پیش فروش سفرهای نوروزی

کروناهای جدید در کمین پیش فروش سفرهای نوروزی