مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-23سياسي

آمار زندانیان کشور، در شان نظام جمهوری اسلامی نیست


این تعداد افرادی که در زندان های کشور به سر می برند، در شان نظام جمهوری اسلامی نیست، به ویژه افرادی که بدهکاران مالی هستند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: این تعداد افرادی که در زندان های کشور به سر می برند، در شان نظام جمهوری اسلامی نیست، به ویژه افرادی که بدهکاران مالی هستند.

یدالله موحد امروز پنجم اسفندماه در مراسم آزادی 20 زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امام علی علیه السلام اظهار کرد: کرمان جزو استان های پیشرو در فعالیت های انسان دوستانه و خیرخواهانه است و ستاد دیه استان کرمان جزو ستادهای فعال است و امروز چهارمین مرحله آزادسازی زندانیان جرام غیرعمد را در سال جاری برگزار می کنیم.

وی افزود: در قوه قضاییه تلاش می شود با همکاری و مشارکت مردم، خیّران و نهادهای مدنی جمعیت کیفری کشور کاهش یابد.

موحد تصریح کرد: این تعداد افرادی که در زندان های کشور به سر می برند، در شان نظام جمهوری اسلامی و در شان ملتِ پیرو ائمه اطهار علیهم السلام نیست به ویژه افرادی که بدهکاران مالی هستند.

این مقام قضایی بیان کرد: زندانی ای که جرم و جنایت کرده بحثش جدا است، اما فردی که به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و یک سهل انگاری و غفلت گرفتار زندان شده و ناتوان از پرداخت حق شاکی خصوصی شده، باید با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار زندانیان کشور، در شان نظام جمهوری اسلامی نیست

آمار زندانیان کشور، در شان نظام جمهوری اسلامی نیست