مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-23اجتماعي

جذب 8 هزار نیروی جدید تربیتی برای سال تحصیلی آینده


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از جذب و به کارگیری 8 هزار نیروی جدید تربیتی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از جذب و به کارگیری 8 هزار نیروی جدید تربیتی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

علیرضا کاظمی، امروز سه شنبه 5 اسفند در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران شهرستان ها و مناطق استان که با حضور مدیران، معاونین و مربیان تربیتی مدارس در بستر شبکه شاد برگزار شد، اظهار کرد: تربیت اسلامی مهم ترین مأموریت آموزش و پرورش است و مسیر رسیدن به حیات طیبه نیازمند توجه به ساحت های تعلیم و تربیت به صورت متوازن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، از طراحی جدید برای تربیت مربی امور تربیتی با رویکرد مهندسی فرهنگی، آسیب های اجتماعی، سواد رسانه ای و آگاه به متدهای روز تربیتی از مهرماه 1400 خبر داد و تصریح کرد: لازمه تسریع در دست یابی به اهداف سند تحول، گذر از نظام مبتنی بر آموزش صرف به سوی موقعیت های تربیتی رشدمدار است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، تربیت را ایجاد رفتار مطلوب پایدار در متربی به صورت تدریجی و تکاملی دانست و ادامه داد: مربیان تربیتی به عنوان الگوهای ملموس نظام تعلیم و تربیت اسلامی، ایرانی هستند و لازمه اثرگذاری فرایندهای تربیتی در متربیان، ایمان، اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 8 هزار نیروی جدید تربیتی برای سال تحصیلی آینده

جذب 8 هزار نیروی جدید تربیتی برای سال تحصیلی آینده