مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-23سياسي

شرکت 105 هزار دانش آموز کردستانی در مسابقات قرآن و عترت و نماز


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از شرکت 105 هزار دانش آموز کردستانی در سی ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز خبر داد و گفت: 94 هزار نفر در طرح حفظ جزء سی قرآن شرکت کردند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از شرکت 105 هزار دانش آموز کردستانی در سی ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز خبر داد و گفت: 94 هزار نفر در طرح حفظ جزء سی قرآن شرکت کردند.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز(8بهمن) در پیش اجلاس استانی نماز با عنوان پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نماز یکی از اولین دستورات الهی به پیامبر(ص) بوده است و در آیات قرآن کریم بر برپایی آن همواره تأکید شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش علمی بیست ونهمین اجلاسیه نماز به پیوند خانه، مدرسه و مسجد اختصاص یافته است، افزود: ارتباط و تعامل تنگاتنگ سه کانون مسجد، مدرسه و خانه موجب استحکام بخشی هرچه بیشتر فرهنگ نماز در جامعه خواهد شد و همچنین واگرایی این سه نهاد نیز می تواند آسیب زا باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: در چند سال اخیر در وزارتخانه آموزش و پرورش به موضوعات ارزشی و قرآنی توجه ویژه ای شده است و تخصیص اعتبارات کشوری برای اجرای برنامه های دینی و قرآنی فرصت مطلوبی برای تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 105 هزار دانش آموز کردستانی در مسابقات قرآن و عترت و نماز

شرکت 105 هزار دانش آموز کردستانی در مسابقات قرآن و عترت و نماز