مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-23اقتصادي

بازار همدان تعطیل نمی شود


رییس بازرسی اتاق اصناف استان همدان درباره شایعه تعطیلی بازار همدان از نیمه اسفندماه گفت: تا زمانی که ستاد کروناویروس درباره تعطیلی بازار تصمیمی اتخاذ نکند، - ایسنا/همدان رییس بازرسی اتاق اصناف استان همدان درباره شایعه تعطیلی بازار همدان از نیمه اسفندماه گفت: تا زمانی که ستاد کروناویروس درباره تعطیلی بازار تصمیمی اتخاذ نکند، بازار به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد.

مصطفی باقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد کرونا براساس رنگ بندی استان نسبت به تعطیلی مشاغل گروه یک، دو، سه و چهار تصمیم گیری خواهد کرد که تاکنون هیچ مصوبه جدیدی مبنی بر تعطیلی بازار و گروه های شغلی صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه تیم های بازرسی اصناف بعدازظهرها هم به طور مستمر در سطح شهر مستقر هستند، تصریح کرد: 30 هزار واحد صنفی در همدان فعالیت می کنند که بازرسی این تعداد واحد صنفی با تیم های بازرسی ما محدود است بنابراین اگر مردم شکایات خود را به واحد بازرسی اصناف ارسال کنند می توانیم بازرسی دقیقی از واحدهای صنفی داشته باشیم.

باقری با بیان اینکه شهروندان با استفاده از چهار راه ارتباطی با بازرسی اتاق اصناف می توانند شکایات خود را مطرح کنند، ادامه داد: مردم از طریق سامانه پیامکی 1000124، تلفن 32520356، اپلیکیشن امیران-اصناف و مردم ایران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار همدان تعطیل نمی شود

بازار همدان تعطیل نمی شود