مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-23فناوري

وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل بازدید کرد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی بازدید از غرفه ایرانسل در رویداد «بومی سازی زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات»، اهتمام ایرانسل به حمایت از تولید ملی را مثبت ارزیابی کرد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی بازدید از غرفه ایرانسل در رویداد بومی سازی زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات ، اهتمام ایرانسل به حمایت از تولید ملی را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی آشنا شد و این اقدامات را مثبت ارزیابی کرد.

سامانه مناقصه های الکترونیکی ایرانسل به نشانی sourcing.

irancell.

ir با هدف ارائه نیازمندی های ایرانسل در حوزه های مختلف و شناسایی پیمانکاران و تأمین کنندگان ایرانی دارای صلاحیت، راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، ایرانسل با هدف ادامه حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی در سال جهش تولید، در رویداد معرفی دستاوردهای بومی سازی زیرساخت های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات شرکت کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در این رویداد که روزهای 3 و 4 اسفند ماه 1399، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، آخرین دستاوردهای خود در زمینه مراکز داده، شبکه توزیع محتوا و خدمات ابری را معرفی کرد.

همچنین در حاشیه این رویداد، همایش ها و نشست های تخصصی و میزهای گفت وگوی تقاضامحور بین مشتریان و عرضه کنندگان، با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل بازدید کرد

وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل بازدید کرد