مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-23سياسي

رییسی: کشورهای عربی پاسخ دهند که چرا در مقابل تجاوز های صدام سکوت کردند


کشورهای عربی باید پاسخگو باشند چگونه برخی از آنها که خود مورد تجاوز صدام بودند به وظیفه خود در آن زمان عمل نکردند و از تجاوز ممانعت نکردند.

- جامعه حقوقی باید حق گرا و حق خواه و عدالت گرا باشد و نه فقط حقوق خوان باشد بلکه باید حقوق خواه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس قوه قضاییه با اشاره به جنگ ایران و عراق گفت: کشورهای عربی باید پاسخگو باشند چگونه برخی از آنها که خود مورد تجاوز صدام بودند به وظیفه خود در آن زمان عمل نکردند و از تجاوز ممانعت نکردند.

سیدابراهیم رییسی در همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس با تبریک ولادت حضرت علی (ع) گفت: از ستاد مشترک نیروی های مسلح و پژوهش گاه علوم و فنون دفاع مقدس تشکر می کنم در ضرورت این اقدام چراکه کار پژوهش نسبت به دفاع مقدس یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: قرائت هایی که ممکن است نسبت به دفاع مقدس صورت بگیرد ایجاب می کند کسانی که حق دارند و قرائت درست از دفاع مقدس دارند باید این حادثه عظیم را روایت کنند روایت ها ممکن است توسط راویان مختلفی صورت گیرد و این روایت ها مسیر مهم دفاع مقدس را یک مسیر متفاوت جلوه دهد.

رییس قوه قضاییه گفت: در کار مقتدرانه سپاه در ماجرای عین السد دیدیم که چه روایت هایی شد یک روایت دشمن داشت و یک روایت نیروهای مسلح داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کشورهای عربی پاسخ دهند که چرا در مقابل تجاوز های صدام سکوت کردند

رییسی: کشورهای عربی پاسخ دهند که چرا در مقابل تجاوز های صدام سکوت کردند