مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-23اقتصادي

پرداخت وام قرض الحسنه به 338 هزار نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی به بیش از 338 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان وام قرض الحسنه 5 میلیون تومانی پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علی جهانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حالی که مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی امسال به لحاظ تامین معیشت روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، سازمان تأمین اجتماعی با 10 برابر کردن اعتبار تسهیلات سال 1399، موفق شد به بیش از 338 هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان وام قرض الحسنه 5 میلیون تومانی پرداخت کند.

  وی اظهار داشت: بر اساس نظر مساعد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امسال اعتبار تخصیصی به تسهیلات مستمری بگیران از 200 میلیارد تومان سال گذشته به حدود 2 هزار میلیارد تومان  افزایش یافت که بر این اساس نسبت به سال گذشته تعداد قابل توجهی از مستمری بگیران موفق به دریافت وام 5 میلیون تومانی شدند .

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی  سازمان تأمین اجتماعی افزود : در اواخر سال گذشته سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران موفق به عقد تفاهمنامه مشترک برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران زمینه این اقدام موثر را فراهم کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام قرض الحسنه به 338 هزار نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی

پرداخت وام قرض الحسنه به 338 هزار نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی