مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-23سياسي

اولویت اول برای رییس جمهور آینده باید رفع مشکلات اقتصادی باشد


مشکلات اقتصادی بسیار است و باید خوش بین باشیم که یک دولت مطلوب بتواند گره های اقتصادی را در کشور باز کند و تعامل سازنده ای هم با کشورهای جهان داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مشکلات اقتصادی بسیار است و باید خوش بین باشیم که یک دولت مطلوب بتواند گره های اقتصادی را در کشور باز کند و تعامل سازنده ای هم با کشورهای جهان داشته باشد.

مهری بهروز در گفت وگو با ایسنا درباره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400، اظهار کرد: هر گرایش حزبی مطابق با معیارهای خود کاندیدای مورد نظرش را برای انتخابات معرفی می کند، اما کاندیداها باید توجه داشته باشند که از وعده های تکراری و تاریخ مصرف گذشته استفاده نکنند، چرا که سبب بی اعتمادی مردم می شود.

وی افزود: امروز مشکلات اقتصادی بسیار است و باید خوش بین باشیم که یک دولت مطلوب بتواند گره های اقتصادی را در کشور باز کند و تعامل سازنده ای هم با کشورهای جهان داشته باشد.

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان اصفهان، گفت: بدون شک سابقه اجرایی برای هر کاندیدایی از اهمیت زیادی برخوردار است، اما باید در این دوره نیروهای جوان تر و کارآمدتر برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شوند و همیشه مهره چینی ها این گونه بوده که کمتر در پست های اجرایی شایسته سالاری مشاهده می شود که جا دارد در برخی از نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول برای رییس جمهور آینده باید رفع مشکلات اقتصادی باشد

اولویت اول برای رییس جمهور آینده باید رفع مشکلات اقتصادی باشد