مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-22اجتماعي

کرونا ابر قدرتی را از آمریکا خواهد گرفت


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: ویروس کرونا ابرقدرتی را از آمریکا به دلیل ناتوانی این کشور در مقابله با آن خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون شاهد افزایش آمار خودکشی، مصرف مواد مخدر و الکل، افسردگی و استرس بوده ایم.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به عوارض قرنطینه خانگی خاطر نشان کرد: این قرنطینه خانگی منجر به افزایش خشونت در خانواده ها، طلاق، فرار از فرزندان، افزایش بزه کاری و در نهایت افزایش آمار زندانیان در سطح جامعه می شود.

معممی مقدم با بیان اینکه کرونا سبب کاهش آستانه تحمل و سطح تاب آوری افراد در جامعه شده است، گفت: باید برنامه تمامی دستگاه های ذیربط برای مقابله با اثرات این ویروس مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه شبکه تبلیغ باید پیام های اجتماعی برای افزایش تاب آوری در سطح جامعه و در بین مخاطبان فضای مجازی و فضای واقعی جامعه داشته باشد، ادامه داد: شبکه تبلیغ و روحانیت تنها می تواند بخشی از اثرات این بیماری را تسهیل و کاهش بدهد.

معممی مقدم به نقش تأثیرگذار بسیجیان و روحانیون در کمک رسانی به آسیب دیدگان جامعه به دلیل رخ دادن حوادث و بلایای طبیعی بیان کرد: ارتقا سرمایه های اجتماعی کشور با محوریت بسیج نسبت به 30 سال گذشته با وجود خصومت های دشمنان اسلام رشد چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ابر قدرتی را از آمریکا خواهد گرفت

کرونا ابر قدرتی را از آمریکا خواهد گرفت