مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-22سياسي

ایزدخواه: وحدت کلمه در لغو برجام است


نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به بیانیه مشترک آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اگر مجلس بر حرف خود قاطع بایستد، - نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به بیانیه مشترک آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اگر مجلس بر حرف خود قاطع بایستد، مطمئن باشید که رهبری هم از مجلس دفاع خواهد کرد.

وحدت کلمه در لغو برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله ایزدخواه در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه مشترک نامه آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی هسته ای ایران اظهار کرد: ما در زمان تصویب قانون مجلس اصرار داشتیم که زمانی به دولت بدهیم و گفتیم اگر شرایط عدم تعهد طرف مقابل جاری است، محکمات را به متشابهات ندهیم.

همین الان پروتکل و نظارت های برجامی را متوقف و یا تعلیق کنید و به دولت وقت بدهیم حدود دو یا سه ماه که اثبات کند که تحریم ها برداشته شده است.

اگر تحریم ها برداشته شد، دولت آن را اجرا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پیش بینی می کردیم که آژانس بازی درخواهد آورد، گفت: پیش بینی می کردیم که با نفرات دست ششم به ایران خواهند آمد و با یک بیانیه سست و مزخرف قانون مجلس را زیر پا خواهند گذاشت و منافع ملت را به خطر خواهند انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدخواه: وحدت کلمه در لغو برجام است

ایزدخواه: وحدت کلمه در لغو برجام است