مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:152021-02-22اجتماعي

3 محموله امدادی از استان بوشهر به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تاکنون سه محموله امدادی از استان به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا حاجیانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون سه محوله کمک های امدادی استان بوشهر به شهر زلزله زده سی سخت ارسال شده است و در روزهای آتی نیز محموله های بیشتری ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: محموله اول شامل هزار بسته غذایی 24 ساعته، محموله دوم شامل 500 دست سرویس ظروف و محموله سوم شامل 400 تخته چادر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر آمادگی دارد تا در کنار محموله های امدادی کمک های مردمی خیرین و مردم نوع دوست استان را نیز به مناطق ارسال کنند.

وی افزود: از همه عزیزانی که قصد ارسال وسایل و کمک را دارند درخواست داریم حتماً از طریق جمعیت هلال احمر اقدام کنند چرا که همکاران مستقر ما در سی سخت پس از ارزیابی های دقیق و شناسایی نیازمندی های مردم زلزله زده اقلام مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهند.

حاجیانی با اشاره به آماده باش کامل نیروهای ستادی و عملیاتی استان در اولین ساعات وقوع زلزله خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر آمادگی دارد تا در صورت نیاز نیروهای عملیاتی و ستادی متخصص خود را نیز برای امدادرسانی به هموطنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محموله امدادی از استان بوشهر به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شد

3 محموله امدادی از استان بوشهر به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شد