مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 04:402021-02-22سياسي

علیرضابیگی: با اقداماتمان سبب قهر کردم مردم از صندوق رأی نشویم


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: نباید با اظهارات و اقداماتمان سبب قهر کردن مردم از صندوق آرا شده و به گونه ای القا کنیم که شورای نگهبان تحت تاثیر نفوذ جریان های سیاسی است.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: نباید با اظهارات و اقداماتمان سبب قهر کردن مردم از صندوق آرا شده و به گونه ای القا کنیم که شورای نگهبان تحت تاثیر نفوذ جریان های سیاسی است.

احمد علیرضابیگی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400، بیان کرد: متاسفانه بعضا شاهد هستیم که جریان های مختلف سیاسی چه جریان های اصولگرا و چه اصلاح طلب حس می کنند می توانند برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کنند.

شاهد بودیم در چند روز گذشته آقایی اعلام کرد اگر از سوی شورای نگهبان به فلان شخصی صلاحیت داده شود اسلحه بر می داریم؛ بعد کسانی در مجلس گفتند اگر شورای نگهبان به او صلاحیت دهد، ما احساس خفت می کنیم که ما مورد تایید مرجعی هستیم که وی را تایید کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: آن موقع به این صحبت ها پاسخ داده نشد اما الان یک جبهه دیگر سیاسی اعلام می کند اساسا فلانی نباید تایید صلاحیت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضابیگی: با اقداماتمان سبب قهر کردم مردم از صندوق رأی نشویم

علیرضابیگی: با اقداماتمان سبب قهر کردم مردم از صندوق رأی نشویم