مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-21اقتصادي

ارتقای بنگاههای اقتصادی خلاق با همکاری سازمان «یونیدو»


معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران از ارتقا بنگاه های اقتصادی خلاق کوچک و متوسط ایران با همکاری مشترک با سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) خبر داد.

- معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران از ارتقا بنگاه های اقتصادی خلاق کوچک و متوسط ایران با همکاری مشترک با سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، شهره ناصری در تشریح دستاوردهای مرحله نخست پروژه همکاری مشترک ایران با سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) در ترویج و ارتقا بنگاه های اقتصادی خلاق کوچک و متوسط و توانمند سازی و حمایت مالی کسب و کارها اظهار داشت: پروژه مشترک سازمان فناوری اطلاعات ایران با یونیدو، طرحی است که با توجه به شناسایی ظرفیت موجود در کشور و اهداف اسناد ابلاغی توسعه کشور در حوزه رشد و توسعه کسب و کارها شکل گرفت.

وی گفت: این پروژه در دی ماه 1397 و با امضای تفاهم نامه مشترکی میان رییس کل یونیدو و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کار خود را آغاز کرد.

در ادامه این همکاری و در فروردین سال 1398، شرح اقدامات مشترک، تدوین و مورد مبادله قرار گرفت و در شهریور سال جاری، قرارداد آن منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای بنگاههای اقتصادی خلاق با همکاری سازمان «یونیدو»

ارتقای بنگاههای اقتصادی خلاق با همکاری سازمان «یونیدو»