مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-21پزشكي

بیماران با کمبود انسولین لانتوس در مشهد مواجه هستند


مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حوزه انسولین لانتوس همچنان کمبودهایی احساس می شود که سعی در برطرف شدن آنها داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی روح بخش با اشاره به اینکه تأمین دارو مورد نیاز بیماران پیوندی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، خاطر نشان کرد: سلامتی بیماران پیوندی به مصرف این داروها بستگی دارد از همین رو رفع دغدغه های بیماران یکی از مهم ترین اولویت های اداره دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی با بیان اینکه وارادت داروهای پیوندی همچنان ادامه دارد، بیان کرد: به دلیل تحریم های ناجوانمردانه این روند گاهی دچار وقفه می شود که این نگرانی را برای ما ایجاد می کند که با کمبود دارویی روبرو شویم.

مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه کمبود دارو در بیماران پیوندی یک موضوع با اهمیت و حیاتی است و می تواند سلامت آنها را به خطربیاندازد پیگیری داروی این بیماران یکی از اولویت های اصلی تأمین دارو است.

وی با اشاره به اینکه انسولین های دولتی نیز خوشبختانه به مقدار مورد نیاز در داروخانه ها موجود است، تاکید کرد: در خصوص تأمین انسولین نووپید و نورومیکس اگر روند ارسال دارو همچنان ادامه داشته باشد به شرایط مطلوبی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران با کمبود انسولین لانتوس در مشهد مواجه هستند

بیماران با کمبود انسولین لانتوس در مشهد مواجه هستند