مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-21اجتماعي

انسداد محور کندوان تا ساعت 17 امروز/برف و باران در جاده های 9 استان


محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود است و تردد از هراز و فیروزکوه انجام می شود.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد محور کندوان تا ساعت 17 امروز مدیر مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا روز 12 اسفند ماه 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به دلیل اجرای عملیات راهداری حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

* ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران و محور شهریار-تهران آشوری وضعیت تردد در محورهای تهران-شمال اظهار کرد : در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران - شمال در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد محور کندوان تا ساعت 17 امروز/برف و باران در جاده های 9 استان

انسداد محور کندوان تا ساعت 17 امروز/برف و باران در جاده های 9 استان