مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 19:352021-02-20سياسي

چگونگی تعطیلی واحدهای صنفی متخلف قزوین در شرایط کرونا


ما دوست نداریم کسب وکار را تعطیل نکنیم اما وقتی کاسب رعایت نکند مجبور هستیم تعطیل کنیم هر واحد صنفی که رعایت نکند ابتدا باید ده روز تعطیل شود، - ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: ما دوست نداریم کسب وکار را تعطیل نکنیم اما وقتی کاسب رعایت نکند مجبور هستیم تعطیل کنیم هر واحد صنفی که رعایت نکند ابتدا باید ده روز تعطیل شود، دفعه دوم یک ماه و در دفعه سوم سه ماه تعطیل می شود.

هدایت الله جمالی پور در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که شنبه دوم اسفند در شهرستان آبیک برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری ستاد کرونا در آبیک نشان دهنده دغدغه مدیران استان و اهمیت بالای سلامتی مردم است، از اولین روزی که کرونای انگلیسی در آبیک دیده شد مسئولان ستاد کرونا به صورت ویژه پیگیری کردند.

وی افزود: مدیریت خوبی در سطح شهرستان آبیک دیده شده و به سرعت محل زندگی فرد مبتلا به کرونای انگلیسی را قرنطینه کردند، مقداری از نگرانی ها کم شده است اما نباید نسبت به آن بی توجه شد.

استاندار قزوین اظهار کرد: ویروس جهش یافته در سن تغییر یافته و افراد زیر 15 سال نیز به آن مبتلا می شوند حتی کودکان زیر 8 سال نیز به این بیماری مبتلا شدند، این نشان می دهد قدرت ابتلا و اثرگذاری این ویروس بالاست و باید دقت بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی تعطیلی واحدهای صنفی متخلف قزوین در شرایط کرونا

چگونگی تعطیلی واحدهای صنفی متخلف قزوین در شرایط کرونا